Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Format dysku. Instalacja Windows 8.

kubaxaxa3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Ostatnio zakupiłem sobie Windowsa 8 i obecnie na kompie mam zainstalowaną 7. Więc mam do Was pytanie. Jak mam teraz zainstalować 8 ? Czy mam jakoś zrobić specjalnie format dysku? Wybaczcie ale jestem zielony w tym.

Maroon-5-Concert-from-Katrina-Rivera-800

Opublikowano

Jeśli chcesz tylko jedne system możesz zaktualizować Windows 7. Wystarczy, że uruchomisz płytę w tym systemie i wybierzesz opcję "Uaktualnij". Możesz też zainstalować Windows 8 "niestandardowo" czyli poprzez usunięcie Windows 7 (format) i czystą instalację.

Musisz zmienić opcję bootowania w BIOS na CD.

Wchodzimy w opcje Advanced BIOS Features.
Możemy wybrać wartości dla takich parametrów:
- First Boot Device (pierwsze urządzenie, z którego komputer będzie próbował uruchomić system)
- Second Boot Device (drugie urządzenie, z którego komputer będzie próbował uruchomić system)
- Third Boot Device (trzecie urządzenie, z którego komputer będzie próbował uruchomić system)
Aby zainstalować uruchomić system operacyjny (instalator, Live CD itp.) z płyty:
Jako First Boot Device ustaw na CDROM, Second Boot Device na Hard Disk, Third Boot Device obojętnie.
Wciskamy F10, aby zapisać ustawienia BIOS i enter.
Teraz możemy uruchomić system z płyty np. instalator Windows czy Ubuntu LiveCD itp., jeśli bootowalna płyta jest włożona do napędu

Powinieneś sobie poradzić. Mam nadzieję.

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano