Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę] GM

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka Dużo osób na serwery własne wysłał mi ktoś by jakiś serwer metina prosze!! albo dać gma na swoim serwie.

o to opisze co bym robił jako gm

1.Imię:Jakub

2.Pseudo: Dzejkob ,cebula
3.Wiek: 16 lat
4.Czym się interesujesz: Interesuje się sprzętem komputerowym a także grami i programami ( Filezilla,Putty,Minecraft,Metin2)
5.Jakie masz doświadczenie: Może nie mam za dużego doświadczenia w byciu GameMaster-em . Jedyna moja styczność to server GM mode ( kiedyś takich kilka było , szybko padły ze względu na wyłączanie servera/padające chanele ). Czyli komendy znam i umiem ich używać . tego czego nie wiem można mnie nauczyć ( szybko się uczę). W metina gram 5 lat (wiem zaczynałem w wieku 11lat i ciągle gram niuch)
7.Coś o sobie: Miły sympatyczny komputerowy zapaleniec . Prowadzę server Minecraft mam do niego forum/ts3 domenę więc coś wiem . Na forum mam fajny styl : beautecraft.pl ts3: ts3.beautecraft.pl jeżeli chcecie mogę dokupić sloty na ts3 i zrobimy server ts3 metin2/minecraft . Server Minecraft przynosi przychody w wysokości 300 zł miesięcznie no lepiej było w wakacje 1 tysiąc złoty.Jeżeli zostanę tu dłużej a wy będziecie zbierać kasę na maszynę mogę się dorzucić . Mogę wykonać prezentacje ( lubię to robić) jedyne co muszę mieć to grafikę ale to też da się zrobić generatorem.