Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Tablet graficzny

Tworu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od dwóch lat rysuję na papierze. Niedawno zacząłem rysować portrety osób oraz dostałem kilka zapytań, czy robię coś w grafice komputerowej. Chciałbym zacząć coś robić na komputerze, lecz samą myszką to wiecie co można... :D Dlatego pytania do was(jestem zielony w te sprawy);

1. Czy tablet "Wacom Bamboo Pen A6 S CTL-470K" będzie dobrym rozwiązaniem??

2. Jego pole pracy to A6 czyli będę mógł robić grafikę np. w photoshopie tylko formatu A6 czy dobrowolne rozmiary pracy?? np. to zdjęcie

3. Czy ten tablet nadaje się do rysowania portretów, grafiki na strony www oraz do np. modelowania w 4D?

Jeśli ten tablet co podałem jest kiepski to chodzi mi o tablety graficzne do 400zł ;)

Opublikowano

Hmmm...jest to jeden z podstawowych tabletów na których się zaczyna ;)
Ogólnie seria Bamboo jest zalecana dla grafików którzy dopiero zaczynają z rysowaniem itd. - bo nie są drogie a są wystarczające :)
Co do pracy...Obszar pracy o rozmiarze kartki A6 to hmmm...w miarę prosto postaram się wytłumaczyć:
To przestrzeń robocza na tablecie gdzie działa dotyk oraz można korzystać z pióra które jest dołączane
W przypadku twojego tabletu, obszar na którym można pracować jest zaznaczony takim o to polem wyznaczonym szarą linią:

704806-1-1-0.jpg

Obszar ten idealnie odzwierciedla ekran naszego pulpitu tzn. że np. prawy dolny róg tego szarego pola wyznaczonego - to prawy dolny róg naszego ekranu itp.