Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Wbijanie diamentu

ziom21x

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, ile gra się w lola, żeby wbić diament? Ja wgl nie wyobrażam siebie w diamencie, nie mogę sobie wyobrazić, że mam szansę go wbić. Gram od pół roku, ile mniej wiecej się gra, żeby wbić diament. Czy jeżeli siedzisz w goldzie, to czy twój skill nie jest ciaglę na jednym poziomie, wydaje mi sie, że będąc w tej dywizji w której jestem gram ciągle tak samo, ani trochę lepiej, czy tak jest?

Opublikowano

ja gram 2 lata i 11dni, dalej nie moge wbic dajmondu w platynie 1 dzieja sie rzeczy ktore sie fizjologo nie snily, ogolnie wbijajac p5 nie liczylem na nic wiecej ale jakos samo sie wbilo p1 xD

TwistQ4ever_eune_9_1_logo.png

Jeb*ć brązy XDDDD

Opublikowano

Po tym temacie widać że nie zdobędziesz Diamentu żeby zdobyć diament musisz mieć trochę farta i oczywiście skilla

po prostu graj graj i jeszcze raz graj i skill będzie jechać do góry jeżeli masz maina to graj nim dopóki go nie osiągniesz do poziomu perfekcyjnego

i będziesz carryował wszystkie gry i co o farcie farta trzeba mieć żeby mieć dobry match making bo jak twój cały team będzie BRONZE V a twój przeciwnik same silvery czy coś takiego

to oczywiście że nie wygracie chyba że te brązy ogarniaja...

3kgaming.jpg

By: Lolled Girl

Zbieram [ + ]

Opublikowano

dywizja w której jesteś jest mieszanką farta i skilla. Niektórzy grają parę miechów i trafiają do platyny, niektórzy 2 lata i są w brązie. Ja gram ponad 1,5 roku jak nie 2 i jestem w silver 1 ;[[[[[