Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Książka od podstaw? (C++)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,
Szukam książki, która wprowadziłaby mnie i przedstawiła język C++ od A do Z.
Jestem kompletnie zielony, więc liczę na jakąś konkretną książkę.
Wiem, że po przeczytaniu jednej książki nie będę władał znakomicie C++, lecz będę znał podstawy.
Grubość książki nie ma znaczenia, zależy mi aby było w niej wszystko objaśnione i wszystkie podstawy.

PS. Jeżeli masz napisać coś, typu - "Poszukaj w google, forum itp" , "Było już" itp. Lepiej nie pisz nic, zaoszczędzisz swój i mój czas. :)
Z góry dziękuje. ;)

Weteran
Opublikowano

PS. Jeżeli masz napisać coś, typu - "Poszukaj w google, forum itp" , "Było już" itp. Lepiej nie pisz nic, zaoszczędzisz swój i mój czas. :)

Więcej czasu straciłeś na założenie tego tematu, niż gdybyś samodzielnie poszukał odpowiedzi na swoje pytanie. Podobne tematy były zakładane wiele razy na tym i na innych forach, więc nie widzę sensu aby wałkować milion razy to samo, bo to tylko strata czasu.

Opublikowano

@Xau
Czy ja gdzieś napisałem, że nie szukałem?
Znalazłem kilka tytułów i żeby upewnić się na 100% zapytałem, na forum. ;)
A, bym zapomniał, DZIĘKUJĘ za twoją pomoc, ten post odmienił moje życie z pewnością przeczytam poleconą przez Ciebie książkę. :/

Prosiłbym, aby wypowiedział się ktoś kto już przeczytał daną książkę i przedstawi swoją opinię. ;)

Opublikowano