Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Początki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.W programowaniu jestem kompletnie zielony.Jako początkujący jaki język programowania polecicie mi na początek? ;]

1325845644-U48159.gif
Opublikowano

Wisi mi to kto co ile razy zadawał to pytanie , ale ja tego pytania jeszcze nie zadałem więc proszę o odp.

masz w internecie tysiące odpowiedzi, co ty na to że ludziom wisi twoja leniwa dupa ? jak tobie sie nie chce szukac to nie oczekuj od innych że beda ci odpowiadac lewacka kurwo

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam !

Ja obecnie jestem uczniem II klasy technikum o profilu technik informatyk i polecałbym Tobie zacząc przygode z programowaniem od języka C++ ponieważ jest dosyć prostym językiem (zależy od gustu) i bardzo zrozumiałym . Na samym wstępie nauki polecałbym Ci się nauczyć algorytmów w postaci bloków :)

Pozdrawiam

Opublikowano

c++ jest relatywnie trudnym językiem niezależnie od gustu.

Przyjacielu co ty mówisz .... Według mnie i tak C++ jest jednym z prostych języków programowania i w szkole nie zaczynaliśmy od pascala tylko odrazu od C++.

@Edit: literówka

Opublikowano

C++ nie jest prosty, jeżeli uczysz się sam. Porównaj sobie LUA czy Pythona z C++, a zobaczysz, że są duże różnice w poziomie trudności pomiędzy nimi.

Opublikowano

Przyjacielu co ty mówisz .... Według mnie i tak C++ jest jednym z prostych języków programowania i w szkole nie zaczynaliśmy od pascala tylko odrazu od C++.

@Edit: literówka