Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy to opłacalny zestaw?

Adriano™

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kolega chciałby kupić nowy komputer, pytał się mnie czy ten zestaw za 1400zł opłacalny jest i czy pogra na nim w takie gry jak m.in.: bf3, diablo3 itp. na ultra. A że ja jestem zielony jeżeli chodzi o wydajność to pytam tutaj :D

Dodam że sprzęt jest używany, nie wiadomo jaki okres czasu, brak jakikolwiek gwarancji (papierów też za pewnie).

Asus P6T Deluxe v2, i7 920, 12GB DDR3, 4x Barracuda 7200.12 1TB, Radeon HD7770

Opublikowano

Ten zestaw co podałeś wydajniejszy jest niż i7? I 12gb ram 1600MHz o.O a ty wyjechałeś z 4 GB :P no nic łap lajka przedstawię mu twój zestaw.

Opublikowano

1. Woody wyjdź.

2. Niech kolega się spyta w jakich warunkach i7 działała.

3. Dokupi cooler np Macho 140(słabszych nie zalecam do 920) i zrobi o/c i jest moc.

Opublikowano

Wszystko BOX żadnego OC, ani zmian jeżeli chodzi o chłodzenie itp. ;)

Dokumenty do sprzętu są z tego co znajomy szukał przed chwilą gwar. nie podbite wgl.

Edit. To takie kupowanie kota w worku, bo jak coś strzeli po zakupie to musi część wymieniać od razu, chyba że macie coś uzywanego do 1400-1500 wydajniejszego?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o zasilanie to tam jest taki wynalazek EVGA SuperNOVA bodajże 650W xD

Mobo podałem w temacie Asus P6T Deluxe v2

Opublikowano

WOODY, żałosny jesteś, porównujesz g2030 do i7? Wyjdź z tego działu, i ty pisałeś aplikację na kidmoda...żenada.