Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gdzie moge sie poduczyc matematyki ?

ShastaMan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc.Jestem kiepski z matmy... a z tego ze jestem na kierunku informatyk to klapa.

Gdzie moglbym znalezc informacje od podstaw ? Chcialbym wiedziec wszystko w zakresie rozszerzonym.Ulamki,procenty,funkcje WSZYSTKO !

Dwie osoby w klasie sa;P Ale dla mnie to zbyt duzo czasu by trzeba bylo;P zebym skumal...

Niema jakiejs nauki online?

ie068n.jpg
Opublikowano

Nie wygłupiaj się z internetem, idź do człowieka z krwi i kości, zorientuj się czy nie ma jakiegoś dobrego korepetytora, najlepiej jakiś nauczyciel matmy który Cię nie uczy.

Opublikowano

Matematyki się trudno jest uczyć z poradników w necie czy coś. Na to po prostu potrzeba czasu, cierpliwości bo będziesz musiał robić dużo zadań żeby wyćwiczyć te umiejętności oraz ktoś kto ci wytłumaczy/pomoże inni ludzie z twojej szkoły/inni znajomi/rodzice. A po za tym po kiego pchasz się na informatykę jak matematyki nie znasz.

Opublikowano

Kiedyś byli nakręcenieksperci - teraz sprawdź na YT ; MatematykaTV z tego co pamiętam c:

#rein

Opublikowano

Jeśli jesteś na poziomie I - III Technikum to ja mogę Ci pomóc..

W sensie, wytłumaczę Ci czegoś, czego nie będziesz rozumiał, bo wiadomo, że nie każdy zrozumie z poradnika.

Wytłumacze podstawy itd.

Pisz na PW, jak się zdecydujesz.

Opublikowano

Osobiście polecam matemaks.pl

Masz tam teorie, zadania i filmy na których koleś rozwiązuje zadania i tłumaczy jak je robić, więc na luzie się nauczysz

s2c77Oa.png