Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Pomysł na fajny plugin ...

Kacki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Ostatnio zacząłem się uczyć pisania pluginów. Ma ktoś jakiś pomysł na fajne pluginy? Oczywiście realne i bez przesady. Jestem AMATOREM.

Opublikowano

Plugin, dzięki któremu będziemy mogli ręcznie kupować dany blok, nie idąc nigdzie do sklepu.

np. piszemy /kup ziemia 64

I automatycznie kupujemy 64 dirta za ustaloną kwotę w configu.

Opublikowano

@up ,Przeciez to mozna latwo za pomoca skryptu zrobic.. wystarczy napisac ze Gdy gracz napisze komende kup cos 64 to pobiera kase i konsola wpisuje komende /give nick cos ilosc ..

Do tego nie trzeba skryptu a co do

@topic To moglbys zrobic taki plugin ze tym wiecej osob/mobow zabiles z miecza tym wiecej dmg ma:)

Pomoglem??? Daj Like:)

Niedlugo Tworze Serwer:)

Opublikowano

@up ,Przeciez to mozna latwo za pomoca skryptu zrobic.. wystarczy napisac ze Gdy gracz napisze komende kup cos 64 to pobiera kase i konsola wpisuje komende /give nick cos ilosc ..

Do tego nie trzeba skryptu a co do

@topic To moglbys zrobic taki plugin ze tym wiecej osob/mobow zabiles z miecza tym wiecej dmg ma:)

ooo to by było fajne, albo co lvl tak.

b1427b380f6a1da2.png5623214702585481002474.gif
Opublikowano

Plugin aby na cubie mozna bylo stawiac okreslony blok np. tylko dirta i niszyc np. tylko stone.

585051449511123978085.jpeg

Opublikowano

Pierwszy pomysł Mi się bardzo podoba ;)

Co do Topic'u