Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[10K] - Prośba o złożenie komputera

Tabacashi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was koledzy ponownie. Przepraszam, za moje niezdecydowanie i zakładanie kolejnych tematów. Postanowiłem jasno przedstawić Wam moje oczekiwania i zarazem prosić o podpowiedź (jestem kompletnie zielony w tych tematach, te nowe "technologie" sprawiają, że jestem daleko w tyle).

Proszę mi doradzić, jakie podzespoły powinienem wybrać. Próg cenowy to 10 tysięcy złotych. Chciałbym, żeby w komputerze był "SLI", czy jak to się tam nazywało (technologia dwóch kart graficznych), chłodzenie na wodę (niekoniecznie na morele, czy techplanet), bądź chłodzenie w powietrzu, jeżeli byłoby bardziej opłacalne. Posiadam system operacyjny, więc nie ma z tym problemu. Komputer do gier i programowania.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam Was jeszcze za założenie kolejnego tematu, proszę o zrozumienie, ponieważ 10 tysięcy to nie mała kwota ;)

Pozdrawiam.

Opublikowano

Przejrzałem sobie wszystko Twoje wypowiedzi i doszedłem do wniosku, że lepiej będzie kupić zestaw za 6.000zł, a resztę przeznaczyć na coś innego, nawet niezwiązanego z komputerem. WC, SLI jest dla entuzjastów, a jak widzę chcesz włączyć, nie grzebać przy tym. Napisz tylko, czy takie rozwiązanie Ci odpowiada.

Opublikowano
http://www.morele.net/inventory/info/YnFAzh/

masz ode mnie :*

za 40zł kup se coś w mcdonaldzie xD

Wszytko co możliwe w full hd na ultra, z renderem i programowaniem nie powinno być problemów.

@up

Za długo składam ;_;