Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Nowy gracz

straboon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Z góry przepraszam za spamowanie forum.

Jestem nowy w DCUO i mam kilka pytań gdyż nie czaję tej gry:

1.Co muszę zrobić by mieć konto premium?(miesięczny abonament czy coś?)

2.Mając konto premium odblokowują mi się postacie(np. Greenlatern itp.) czy trzeba je osobno wykupić, tak samo z mocami?

3.Zbroje na 30lvl są zazwyczaj dwa rodzaje z większą ilością „Powera i Res” jak i z większa ilością „Might i Prec”. Czym one się różnią która zbroja dla kogo jest lepsza pod jaki styl gry?

4.Rozumiem że Def jest na PVE a Tężyzna na PVP ale mimo całego setu z tężyzną na pvp klepią mnie zwykłym udeżeniem za 300+ gdzie ja bije po 60(nie skillem zwyklym ciosem).

Dlaczego to tak?:-)

5.Legends! Jaka postać najlepsza w PVP legends dla gracza bez premki(na razie mam robina,hunters,bee)

6.Jest do kupienia zbroja chyba najlepsza u tego króla aqualunga(ten syn neptuna taki blondas w zlotej zbroi) :D tylko że tam jakieś takie inne marki trzeba, gdzie je można zdobyć.

7.Czy warto mieć peta? tzn wydawać punkty pod takie skille jak np. dron czy wilk?

Na razie tyle.

Z góry dziękuję mentorowi który mi rozjaśni te sprawy ;-)

Opublikowano