Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pompki, Pytania o Dziewczynę

bambish123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam 2 pytania, wszelkie hejty i trole będą zgłaszane.

1. Wczoraj postanowiłem, że będę robił pompki rano i wieczorem. I teraz pytanie robić jedną serię np. 20 pompek rano i wieczorem czy dwie serie? A do tego jakie pompki robić wąskie i szerokie?

2. W tym roku jestem w technikum i poznałem dziewczynę oczywiście jest z mojej klasy, 2 dzień w szkole zapoznałem się z nią, powiedziałem jej cześć i jak się nazywam ona rownież się przedstawiła. Dziś na ostatniej lekcji po wejściu do klasy siedziala sama w ławce więc podszedłem i usiadłem z nią w ławce i rozmawialiśmy sobie. I tu mam pytanie o czym mam znią rozmawiać na przerwach, jak zażartować itd. bardzo podoba mi się i postanowiłem w bliższym czasie zapracować na jej nr. telefonu teraz raczej nie bo krótko się znamy. Czyli tak o czym z nią rozmawiać na przerwach, po szkole idąc z nią, jak zażartować chodzi mi o to aby podtrzymywać rozmowę.

Opublikowano

1. Robienie pompek co 10 godzin to Ci nic nie da... poświęć sobie 30min dziennie wieczorem lub z rana i rób 20-30pompek po 4 serie albo 5.

Szerokie rób jak chcesz na klate bo czym szerzej tym bardziej klata pracuje.

Opublikowano

Wąskie idą na triceps, szerokie na klatę. Jeśli będziesz robił spore ilości, wzrośnie przede wszystkim Twoja wytrzymałość. Przyrost siły będziesz miał tylko na początku (tzn. jeśli robisz 1 lub 2 pompki max, to gdy dojdziesz do tych 40, poczujesz lekki przyrost)

Opublikowano