Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak edytowac tekst PSD

Hostel_ViTali

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć może mnie wyśmiejecie wy którzy dobrze się na tym znają ale ja jestem zielony prosze o pomoc a dokładniej jak zmianiać tekst w psd np z aaaaaa na bbbb i żeby grafika była taka sama

Opublikowano

Wybierasz warstwę na której jest tekst i narzędziem do tekstu zaznaczasz na obrazie, wtedy bd mógł edytować tą warstwę z tekstem.

1325621825-U261344.png
Opublikowano

Wybierasz warstwę na której jest tekst i narzędziem do tekstu zaznaczasz na obrazie, wtedy bd mógł edytować tą warstwę z tekstem.

Do tego dodam, że warstwa z tekstem nie może być zrasteryzowana (czy jak to się tam pisze xD) bo inaczej tekstu nie będziesz mógł edytować ;)

3t6EGVz.png

Opublikowano

.psd to pliki Photoshopa, jego też polecam pobrać, bo osiągniesz znacznie więcej niż w Gimpie.

ok dzięki a mógł byś mi napisać mini tuta jak edytowac tekst w Photoshopie

Opublikowano

ok dzięki a mógł byś mi napisać mini tuta jak edytowac tekst w Photoshopie

1. Otwierasz .psd w photoshopie.

2. Klikasz na warstwę z tekstem.

3. Bierzesz narzędzie tekstu i klikasz na obraz napisu.

4. Usuwasz aktualny tekst i wpisujesz swój.

Już pisałem wyżej..

1325621825-U261344.png
Opublikowano

dobra zmieniłem psd ale teraz jak zapisać pojedyńczy element na zaloguj bo mam to juz zrobione ale w wersji niemieckiej

1377951379-U891712.jpg

jak wyciąć z tego login zaloguj ch i reszte co jest niemieckie a chce zmienić na polskie

Opublikowano