Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop

AveRa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie. Otóż, postanowiłem kupić laptopa tak mniej więcej: 12-16 GB Ramu, procesor 2/4 Rdzenie - Core i5/i7. Znalazłem fajnego:

http://allegro.pl/lenovo-g580-i5-3230m-12gb-1000gb-gt635m-2gb-alu-i3477497939.html

Ale po doczytaniu, karta Grafiki jest bardzo, ale to bardzo słaba... A jeśli tak, to jak poznać dobrą kartę grafiki?

Moje znanie kart grafiki, skończyło się na GeForce 9600 na komputerach stacjonarnych. Nie znam się kompletnie na grafikach w laptopach.

Cenowo do 2500zł (Do gier - podobne parametry do tego) - Zna ktoś jakiś? Albo może polecić?

Opublikowano

Najlepiej dołóż nieco do Y580 z i5, w tej cenie nic lepszego nie znajdziesz. A co do RAMu, to kiepski żart ;) Po pierwsze, nie ten budżet, po drugie 6-8 GB całkowicie wystarczy. Ale jeśli to możliwe, radzę brać stacjonarkę. Laptopy do grania zaczynają się od 3,5k, a pecet za 2,5k uciągnie wszystko na maks detalach, w rozsądnej rozdzielczości, ewentualnie w grach typu Crysis 3 trzeba będzie obniżyć jedną czy dwie opcje ;)

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

@Up Gram w Minecraft'a na Shaderach i 4 GB nie dają rady, więc myślałem, że 3x tyle da radę spokojnie.

@2Up Nadają nadają. Jak na moim obecnym odpaliłem spokojnie Mass Effecta 3 na wysokich (Lekkie ściny) to dają radę (Nie chcę stacjonarnego - monitor i inne pierdoły wyniosą duże koszta + za prąd więcej, a chcę oszczędzać)

@Up Y580 GeForce?

@Ja mam ograniczone fundusze... 2500 zł max.