Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Kupno Xboxa 360

kamil52201

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem mianowicie chcialbym zakupić Xbox'a 360. Moj problem polega na tym, że kompletnie nie znam się na tym jaki sprzęt kupić. Nie wiem co powinien mieć oraz jaki byłyby najlepszy. Chciałbym go zakupić w celu pogrania w takie gry jak Fifa 14 czy też inne. Moj budżet to 1,300zł. Czy moglibyście mi doradzić jakiego kupić? Szukałem na allegro, ale za dużo jest tego wszystkiego i sam nie wiem jaki zakupić.

Opublikowano

Tzn ? Jestem zielony w tym temacie. Chodzi o to czy chciałbym ją przerobić, abym mógł piraty odtwarzać ? Jeżeli to nie spowolni działania konsoli to tak, a jeżeli to by mogło zaszkodzić to raczej nie.

Opublikowano

Tzn ? Jestem zielony w tym temacie. Chodzi o to czy chciałbym ją przerobić, abym mógł piraty odtwarzać ? Jeżeli to nie spowolni działania konsoli to tak, a jeżeli to by mogło zaszkodzić to raczej nie.

Tak, chodzi o odtwarzanie piratów. Konsoli nic się nie stanie, będzie działała tak jak zawsze, jednak jeśli grałbyś multiplayer na przerobionej konsoli, to mógłbys otrzymać bana i już nigdy więcej nie zagrałbyś na multi.

Jeśli chcesz przerobić konsolę to szukaj jakiejś starszej konsoli, jeśli nie to bierz najnowszego slima.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak, chodzi o odtwarzanie piratów. Konsoli nic się nie stanie, będzie działała tak jak zawsze, jednak jeśli grałbyś multiplayer na przerobionej konsoli, to mógłbys otrzymać bana i już nigdy więcej nie zagrałbyś na multi.