Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Programowanie - UDK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie pytanie za 100 punktów.

Czy to prawda, że w Unreal Development Kit nie trzeba programować, aby stworzyć dobrą grę? Jestem dość dobrym grafikiem, lecz słabo mi idzie z programowaniem... Chciałbym sklecić coś takiego jak na tym filmiku:

Opuściłem Unity, ponieważ tam bez programowanie praktycznie nic grywalnego nie można zlepić :]

Jeżeli zły dział proszę administrację o nie wywalanie tego tematu do kosza tylko o przeniesienie do innego działu odpowiadającego zagadnieniu.

DAJ LAJKA!
TO NIE BOLI!
Widzicie jak się staram zdejmijcie mi parę %
Opublikowano

@vesim

Fuck...

A powiesz mi może jakie możliwości daje UDK?

Czy jest lepszy od Unity? Jeżeli tak, to w czym?

@fifki

A ''paczałeś'' na filmik? Czy z UDK da się coś takiego wycisnąć?

DAJ LAJKA!
TO NIE BOLI!
Opublikowano

@UP

Ale w Unity bez programowania świata nie zawojujesz, a słyszałem, że w UDK jest poprostu łatwiej ze skryptowaniem. Uscript tam jest czy jakoś tak. Jeżeli tak to się nazywa, słyszałem także, że ten język jest łatwiejszy od c++ jeżeli już na ścisłość...

DAJ LAJKA!
TO NIE BOLI!
Opublikowano

nie trzeba programować, aby stworzyć dobrą grę