Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] Dobry build nasus?

Tashy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam pytanie czy ten build jest ok czy jest do du*y (sam wymyśliłem):

Ioańskie buty/ obuwie merkurego, Duch Starszego Jaszczura, Lodowa Rękawica, Ząb Nashora, Hydra, Słoneczna Peleryna.

Jeżeli słaby to prosiłbym o napisanie mi dobrego ;) nie odsyłajcie mnie do innych poradników bo tam jest typu na ad itp. a ja jestem początkującym graczem i tego nie ogarniam :P .

Opublikowano

Podany build jest bardzo słaby. Build zależy od tego kto jest w teamie przeciwnym. Podaję itemy, które na pewno powinieneś składać:

- Tabi/ Merkurki

-Iceborn Gauntlet (Lodowa rękawica)

- Spirit Visage (Oblicze ducha)

To są core. I w zależności od teamu przeciwnego składasz: Warmog ( Plemienna zbroja), Frozen Heart (lodowe serce), Randuin (Omen Randuina), Solari , Banshee

Wiadomo jak mają więcej postaci pod ad to składasz itemy typu Frozen, Randuin a jak ap to Banshee, Warmog

PS, w 20 minucie powinno mieć się + 400 stacków na Q, zawsze bierz ghosta i teleport, graj defensywnie i się farm. Siła Nasusa polega na tym, że idzię się w full tank i cdr a i tak bije się ogromne dmg z q co 2 sec.

Opublikowano

Spoko a mógłbyś podać polskie nazwy :) ? tych Warmog, Frozen Heart, Randuin, Solari, Banshee ?

Poprawione

Opublikowano

dzięki a solari to co ? ;)

Wpisz w grze w wyszukiwarkę itemów solari i Ci wyskoczy, tak samo z Banshee ;)

Opublikowano

a Całun Odyna?

Ten przedmiot nie jest dostępny, btw i tak nie byłby dobry na Nasusa. ;)