Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[pytanie]Błąd połączenia z serwerem

Dexss3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zrobilem serwer metin 2 hamachi na plikach terenzo i wszystko bylo dobrze do momentu kiedy chcialem sie zalogowac, wpisalem login i haslo i wyskoczylo mi blad polaczenai z serwerem, serwer jest online bo navi mi normalnie dziala bo tam tez zakladalem konto. Dodam ze jestem zielony w tych sprawach, to moj pierwszy serwer i malo sie na tym znam moze ktos pomoc jak to naprawic zeby mozna bylo sie zalogowac na serwer ?'

PS: przy okazji mozecie mi powiedziec czy jak chce wylaczyc serwer to jak klikam krzyzyk to mi wyskakuje 3 rozne opcje do wyboru i moge tam zaznaczyc save czy tez np poprostu serwer off i cos tam jeszcze jest ( ale nie pamietam co :D ) a wiec co trzeba kliknac zeby po ponownym wlaczeniu serwera wszystko bylo dobrze i czy musze przed wylaczeniem serwera cos jeszcze wpisywac w VB ?

Opublikowano

porty wlaczone, komende start wlaczylem napewno, z ip zmienionym w kliencie tzn gdzie ? jak to zmienic ? :P zmienialem m,in. w VB jak tworzylem serwer i w pliku serverinfo

Opublikowano

Rozpakuj root (Program metin2 file archiver) w folderze output znajdz serverinfo.py i sprawdz :

- Czy wszytkie ip poza ostatnim sa zmienione na Twoje z koncowka 100

- Czy Twoje porty to CH1 - 13001 CH2 - 13002 CH3 - 13003 CH4 - 13004

Zmien ip w serverip.cfg (luzem w kliencie)

eiw0.jpg

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Daj syssera Serva