Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Rasa i klasa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , chciałbym zagrać w wow'a na dodatku "world of warcraft wrath of the lich king" na serwerze sunwell.pl

I moje pytanie jest do was , choć jestem troszeczke zielony w wow'a , więc chodzi mi o rasę i klasę aby łatwo mi było expić , robić q , i wbić max lvl.

Grałem wszystkimi rasami i klasami , a nie mogę się zdecydować :f

Dziekuję z góry , pozdrawiam!

Edytowane przez Dekarsky
Opublikowano

Hej :) polecam na dobry początek Huntera lub Paladyna Hunter pozniej trudny do ogaru ale moze sie uda co do paladyna moze byc w kazdym DPS Heal Tank do wyboru do koloru reszta jest dosyc trudna chociaz nawet sam druid moze byc :)

Jeśli pomogłem daj + ;)

Pamiętaj nie jestem maszyną od wszystkiego, jak masz jakiś problem związany z WoW pisz, a chętnie Ci odpowiem ;)

Jo mój Hunt :)

http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Taptak/simple

World of Warcraft Helper

Opublikowano (edytowane)

Hej :) polecam na dobry początek Huntera lub Paladyna Hunter pozniej trudny do ogaru ale moze sie uda co do paladyna moze byc w kazdym DPS Heal Tank do wyboru do koloru reszta jest dosyc trudna chociaz nawet sam druid moze byc :)

Bardziej jestem za paladynem , tylko jaką Rasę :G Bo rasa z tego co wiem , też się dużo różni.

Edytowane przez Dekarsky
Opublikowano