AHC1 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam niedawno zainstalowałem sobie Serious Sama 2 i chodzi o to że jak włączam gre to najpierw pokazują mi się paski które skaczą na różne strony a później robi się cały czarny/szary ekran i nie wiem co zrobić a jak zgasze gre to takie coś wyskakuje: The application has malfunctioned and it will now close. We apologize for the incovenience. Please send error log to the technical support. I właśnie co mam zrobić by mi ta gra chodziła? pamiętam jak grałem w nią 3 lata temu i gra działała mi bez problemowo tylko teraz mam takie problemy a i na 2 komputerze tego błędu nie ma tylko na tym laptopie takie błędy wywala. Wie ktoś co trzeba zrobić? Pamiętaj, zawsze liczę na: "+" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efx Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A więc tak, różne płytki tak mają, że np. na 1 kompie zainstalujesz tylko 1 raz, grasz, grasz, usuwasz, a potem chcesz nadal zagrać i pokazują ci się błędy, to jest wina płyty, musisz tylko grać na kompie, bo na lapie już nie pograsz, no tak to jest teraz z tymi płytami, raz działa drugi nie, więc to jest odpowiedź na twoje pytanie. Miałem taki sam problem, z inną grą, ale zmieniłem lapka i wszystko działa bezproblemowo, ale teraz ja już nie usuwam gier, bo mam dysk przenośny A więc nic nie zdziałasz, jedynym rozwiązaniem jest granie na Komputerze, na laptopie nie zagrasz Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AHC1 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 :/ Szkoda bo tak jak mówiłem na tym laptopie 3 lata temu grałem w tą gierke i działało bardzo dobrze (laptop z 2005,a komp z 2012 ) no ale cuż troche szkoda bo chciałem sobie w tą gierke popykać poszukałem troche informacji na angielskich forach bo tam też ludzie mają te problemy ale niestety z moim angielskim jest troche lipa to co zrozumiałem próbowałem zrobić ale sie nie udaje :< no ale cóż dzięki za odpowiedź poszperam jeszcze coś i może jakoś uda się ten problem naprawić Pamiętaj, zawsze liczę na: "+" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.