mowmisaczek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mam problem z txt bo mc mi nie chce czytac owych txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass625 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie znam się zbytnio na modowaniu, czy tam podmienianiu rzeczy w MC, ale czy ten rar nie powinien znaleźć się w folderze "texturepacks"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3siak Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie znam się zbytnio na modowaniu, czy tam podmienianiu rzeczy w MC, ale czy ten rar nie powinien znaleźć się w folderze "texturepacks"? minecraft 1.6.2 posiada resoruce pack... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat♫ Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 A to nie jest tak, że textury musza być zapakowane w archiwum z rozszerzeniem .zip? Wydaje mi się, że w tym tkwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlaNdisH Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Trzeba konvertować txt packi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoSiak Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Archiwum musi mieć rozszerzenie .zip, a nie .rar surprise motherfucker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
power321 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ehhh wypakuj moze zawartos rar bo tak to ci nieodczyta ;P jak wchodzisz w to to powinienes miec pliki assest pack itp a tu masz folder ktory musisz tam wypakowac to ci zadziala moze miec rozszerzenie rar albo zwykly folder chyba moze ale zwykly folder napewno dziala ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...