xkamazutra Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Siemano.! Nick: hutermox Level: 30 K/D: 1.00 - popsute przez naukę latania (teraz jestem w tym naprawdę dobry) Parametry PC: 16gb ram intel core i7 nvidia gtx635 4 rdzeniowy taktowanie: 3,2Ghz Warto wspomnieć o internecie: 30mb/s Dlaczego chciałbym zostać członkiem grupy? Jestem doświadczonym graczem WarRocka, gram w niego od wielu lat, zdarzało mi się zrobić kilka dużych przerw w graniu jednak zawszę wracałem.. Posiadam bf2, moh warfighter, cod mw3 jednak żadna z tych gier nie daje mi tyle radości, jak warrock.. Staż na forum nie jest ogromny, lecz sądzę, że jestem wystarczająco obeznany, jeśli chodzi o ten punkt. Grywam na wszystkich 3 trybach gry i na każdym potrafię "co nieco" Nadaję się do kręcenia epickich wyczynów sniperskich jak i pokazów lotniczych. Lubię grać zespołowo, szczególnie z dobrą ekipą, której po ostatniej przerwie jeszcze nie posiadam Coś o mnie? No cóż, nazywam się Wojtek, mam 16 lat. Wybieram się właśnie do liceum, na profil "akademicki" czy profil mat-fiz. Zazwyczaj mam czas i chęci do gry, jednak wiadomo, że w roku szkolnym, czasami odechciewa się wszystkiego i nie ma się nastroju do zabawy. Gra w warrock'a jest dla mnie taką przyjemnością, jakiej niedotarczają mi inne tego typu gry. W trakcie gry, staram się kierować rozumem i umiejętnościami, a nie emocjami, które niektórych czasami ponoszą. Gra w tym zespole, była by dla mnie świetną zabawą jak i cennym doświadczeniem. Liczę na pozytywne głosy.! ^_^ Odnośnik do komentarza
areq94pl Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 hmmmm ja jestem skory dać Ci szanse ale zobaczymy co powie reszta teamu Odnośnik do komentarza
Wilczek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Rzadko Cię widuję, lecz wszystko z pozoru wygląda ok.Przejdziesz testy i zobaczymy Tymczasem, tak Cristiano. Odnośnik do komentarza