Snickers1000 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Siemka jestem zielony w sprawie lol'a bo nigdy nie grałem nie wiem oco w tej grze chodzi nawet nie wiem czy jest popolsku Chciał bym zagrać ale nie wiem czy mi się opłaca bo skoro będzie po angilesku i bedę strasznie lamił to szkoda czasu co wy na to ? Koś mi objaśni najpierw oco chodzi w Lolu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba5050 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Po polsku tez mozesz ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snickers1000 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ale ogólnie o kij tam chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DxNoman3 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 wybierasz postac chodzisz i zabijasz wszys tkich złoto zdobywasz zabijając potworki innych gierka jest po polsku ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...