Skocz do zawartości

[Pytanie] Czy grać ?

Snickers1000

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka jestem zielony w sprawie lol'a bo nigdy nie grałem nie wiem oco w tej grze chodzi :D nawet nie wiem czy jest popolsku

Chciał bym zagrać ale nie wiem czy mi się opłaca bo skoro będzie po angilesku i bedę strasznie lamił to szkoda czasu

co wy na to ?

Koś mi objaśni najpierw oco chodzi w Lolu ?

Jest w 100% po polsku.

Czy ci się opłaca? Patrzę na prezkę i mam do cb pytanie. Czy opłaca ci się grać w minecrafta?

O co chodzi?

No więc tak. Zacznijmy od konta. Jesteś przywoływaczem i expisz po prostu grając mecze. expisz od 1 do 30lvla (na 30 odblokowują się gry rankingowe)

W każdym meczu wybierasz postać czyli bohatera którego możesz kupić za RP (waluta płatna) oraz za IP/PZ (IP z angielskiego PZ z poslkiego, dostajesz za przegrany/wygrany mecz)

W meczu chodzi o to aby rozwalić przeciwny nexus czyli ''serce'' przeciwnej drużyny. Aby się do niego dostać musisz rozwalać wieże, oraz inhibitory.

Każda linia ( są 3 góra środek dół) ma 3 wieże + inhibitor (taka obrona bazy). Chodzi o to aby je rozwalić. (znowu xD)

Rozstawienie na liniach jest takie. Góra 1 osoba czyli tank. Środek 1 osoba czyli mag. Dół ADC czyli postać bijąca z daleka, bazująca na auto atakach oraz jego support czyli postać z healem, stunem, pomaga zdobywać kille dla ADC. no i jungler. Między liniami jest dżungla z potworami w której tank chodzi zabija potwory i pomaga innym linią.

na minejszych lvlach 1-25 chodzi się we 2 na topa, i nikt nie przykłada uwagi jaka postać gdzie idzie.

Złoto zarabiasz za zabicia, asysty, oraz miniony. Potwory ciągle wychodzące z nexusa.

Czemu lol jest taki sławny? Bo żaden mecz nie jest taki sam ;) no i przede wszystkim jeżeli wpłacisz na niego 3000000000000000000000000000zł to i tak nie będziesz lepszy.

Jedyne co będziesz miał to inny wgląd postaci ( skórki ) oraz postacie kupione szybciej ;P

1375198444-U163133.jpg