Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio pobrałem stronke o tematyce minecraft z własnym silnikiem. jest tam zakładka forum. i do was pytanie: jak to zrobić żeby to forum tam było? Czy też musi mieć własny silnik? Czy to może być forum używające silnika np. mybb? czy mogę zainstalować silnik mybb nie usuwając strony z własnym silnikiem? tak żeby działała i strona z własnym silnikiem i forum z silnikiem mybb? pls pomóżcie!

Opublikowano

jestem w tym całkiem zielony :) możesz wytłumaczyć jaśniej?

<a href="#">Forum</a>

ok takie coś znalazłem teraz tam gdzie ta kratka jest to tam napisać forum ?

chyba pojadę metodą prób i błędów :)

Opublikowano

ale to jest pod mybb i tam trzeba chyba wszystko ustawiać.... bo tam jest folder mc_theme i MineCraft%20Theme-theme.XLM

i co z tym zrobić?

ech.. : http://freecraft.xaa.pl/

kliknijcie w forum. wyskakuje takie coś. i co z tym zrobić?

@refresh plz pomocy!

Opublikowano

Jeśli nie umiesz takich podstawowych rzeczy to nie bierz się wgl za to. Musisz pobrać silnik mybb. Wgrac go na FTP do jakiegoś folderu np. forum. Wtedy wchodzisz w freecraft.xaa.pl/forum instalujesz i w to "<a href="#">Forum</a>" wstawiasz zamias # link do forum.

@edit pisz na Pw to pomoge

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

"Wiek:14 lat" wszystko wiadomo. Ściagasz skrypt forum(np. MyBB), wrzucasz do folderu forum przez FTP, instalujesz, edytujesz styl i gotowe.

@Edit kamilmafia mnie wyprzedził.

Nie pomagam na PW, od tego macie forum!!!