Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Lajków

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam poszukuje Ludzi którzy zaczynają zabawę z php , html , mysql , i grafiką web'ową ;)

(jak dla innych to nie zabawa tylko poważna sprawa i z góry tych ludzi serdecznie Przepraszam)

Chodzi mi o to , że sam nie jestem jeszcze proProgramista ale też nie jestem w tym zielony :ninja: (a zarazem tak myślę) więc przechodzę do sedna sprawy ;)

mam już za sobą 3 książki na ten temat ale zawsze wracam do nich ;)

Chciałbym stworzyć razem z "lajkami" oraz jeśli ktoś by chciał już nie z tej grupy ludzi pomóc w stworzeniu gry.

Grę chcę napisać w języku php,html,(dodatkowo w tym wiadome jest css , jquery etc)

Gra ma na temat Harr'ego Pottera chodzi o wcielenie się w jego "skórę" lub jednego z innych czarodziejów który znajduje się w Hogwar'Cie, Gra nie będzie 2d ani 3d tylko po prostu zwykła web-oska gra tekstowa coś ale

Gladiatus,Bitefight,BattleKnight,S&F Game, etc (przepraszam za autopromocje)

poszukuje do tego:

Grafika

nie musi być uzdolniony jak Leonardo Da Vinci, wkońcu każdy zaczynał i ja to rozumiem

Skryptera

tak jak wyżej napisałem nie musi być Pro. Samemu będzie ciężko ale Razem damy radę ;)

A tutaj kawałek tekstu który może będzie skierowany do Ciebie.

ten tekst jest dla ProProgramistów lub tych ,którzy się pod nich podszywają , którzy będą zaraz się wyśmiewać lub komentować zbędnie moją propozycja, jeśli coś Ci nie pasuje zostaw to dla siebie chociaż Ja i Ty będziemy spokojni ;) Dziękuję za wyrozumiałość

Opublikowano