Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]kilka pytan o skyblocku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1 Czy da sie zrobic go bez hamachi za darmo i jak tak to jak

2 Dlaczego jak wgram plugin jobs pisze ze nie ma dla mnie dostepnych prac? Czy ktos by mi dal linka do skonfigurowanego tego pluginu?

3 Jak prawidlowo skonfigurowac plugin essentials ? Czy jak go juz sciagne to moze jest juz sam skonfigurowany poprawnie

Jestem calkiem zielony w tym, a chcialbym bardzo miec skyblocka. Co trzeba zrobic jakis poradnik moze prosze dziekuje

Opublikowano
Opublikowano

Dziekuje panie Adminie a mam pytanie jeszcze czy jak wgram np plugin ktory jest na wersje bukkita 1.5.2 a mam serwer na 1.6.2 to sie cos stac moze ? Np z pluginkiem xAuth albo ten co Pan podal jobs,

Dziekuje panie Adminie a mam pytanie jeszcze czy jak wgram np plugin ktory jest na wersje bukkita 1.5.2 a mam serwer na 1.6.2 to sie cos stac moze ? Np z pluginkiem xAuth albo ten co Pan podal jobs,

Ten jobs nie działa ten link do sciogniecia:

Not Found

The requested URL /reklama/mpcforum_jobs/[FullPL][1.5.1]Jobs.by.KAMIKADZEKKS.[v6.0].rar was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found
error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Opublikowano

Duża cześć pluginów z 1.5.2 działa na wersji 1.6.2.Jeśli będzie Ci wywalać błędy w konsoli to znaczy,że nie jest kompatybilny z 1.6.2.

1393619387-U339575.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.