Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[C++] Ja i nauka... Będzie ciężko.

cxxus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko!

Z tej strony cxxus i dzisiaj chciałbym zapytać się was o radę. Jaką? Dobra, mówię.
Jak wiecie jestem programistą PHP, jednak wiem, że na samym PHP długo nie pociągnę [a bardziej mówię tu raczej o tym, że lepiej byłoby umieć coś jeszcze]. Postanowiłem zacząć uczyć się C++.

Języki które opanowałem wcześniej, tj. PHP i Pawn - z tego co wiem są bardzo podobne [mówię o syntaxie] do C++. A więc - czy wiedza z tamtych języków ułatwi mi naukę czy ją utrudni?

2 pytanie - po przeczytaniu tam tematu zawieszonego na tym forum, dot. nauki programowania, doszedłem do wniosku, że książka nie jest potrzebna aby się nauczyć programować w C++, jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Trzecie pytanko - ponieważ ja potrafię napisać jakiś lipny programik w Javie, ogarnąłem AutoIt, programuje na co dzień w PHP i opanowałem już mniej więcej sztukę nauki języków programowania. To chciałbym się zapytać, gdzie mogę znaleźć jakieś "kreatywne" poradniki dot. C++. To znaczy - nie takie w których tłumaczyć mi będą podstawy i pierdolić mi co to są zmienne, tablice, instrukcje warunkowe itd, tylko takie w których będzie np. opisany kod, funkcje do danej biblioteki, etc.

Liczę na szybkie odpowiedzi.

Pozdrawiam, cxxus.

Potrzebujesz strony internetowej? Pisz śmiało, jestem do waszej dyspozycji. (Jedyna możliwość zapłaty to pieniądze (przelew, SMS, doładowanie), innej nie przyjmuje i nawet nie masz co pisać).

Weteran
Opublikowano