Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Craftshell.pl - ściema czy prawdziwa taniocha?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Natknąłem się na ofertę craftshell. Otóż mają oni bardzo niskie ceny (45 zł za 6 gb ram). Czy to nie jest jakaś ściema? Bo jeśli nie, to byłbym bardzo zainteresowany. Proszę o szybką odpowiedź.

Bez reklam fb

Opublikowano

Bo to jest konto shell. A co to ma do rzeczy ( nie znam się :p)? Jest jakimś gównem co utrzyma na 6gb ram 40 slotów czy jak ?(mi nawet tyle starczy)

Bez reklam fb

Opublikowano

Craftshell to nie żadna ściema. Tylko jest jeden problem :p Jak chcesz kupić to nie możesz bo oni mają wszystkie maszynki wykupione :D

ein8.png

1378238828-U336505.png

Opublikowano

No okej, przeczytałem, faktycznie perła to nie jest, bo jak zDDOsują to będzie lipa(np komar1911 czy jakos tak ), ostatnio strona im upadła pewnie był ten atak, a tak poza tym to co sądzicie? Warto? Postawiłbym z 50-60 slotów.

Bez reklam fb

Opublikowano

ownserver jest drogie, już craftserve ma taniej jeśli chodzi o 100 mb na slot... myślałem o mine24 i fpsmax jestem bardziej przekonany na ten drugi bo taniej, ale ten pierwszy ma itemshop itp, tyle że jest droższy bo 20 zł za 1gb ram(tylko teraz promocja) to juz wole na fiberhost, i też o nim myślałem tyle że czekam na promocję na" dobry start"

Bez reklam fb

Opublikowano