Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] HTML

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, nie dawno uczyłem się HTML i css i jestem początkujący i dużo rzeczy rozumiem oraz ogarniam ale nie długo dostanę książkę z HTML5 i css3 oraz trochę javy ma tam być, i co mi polecacie robić, nie wiem jakiś biznes czy coś jakieś pomysły? także będę miał książkę z Web Design dla tych co nie mają pomysłów co robić ale ja was się pytam co i jak mógł bym się rozkręcić jak zacząć jak się reklamować.

Opublikowano

Na początek stwórz swoje portfolio i napisz w zakładce np. usułgi co robisz np tworzenie stron www, tworzenie bannerow, tworzenie layoutów itp.

Opublikowano

Na początek stwórz swoje portfolio i napisz w zakładce np. usułgi co robisz np tworzenie stron www, tworzenie bannerow, tworzenie layoutów itp.

To, to i ja wiem :D ale jak się reklamować, np. jakie kwoty a raczej wartości czego robię itd...

Opublikowano

Jak sie zareklamowac?ato proste, napisz lub zrob cos co moglo by sie przyac kazdemu. Udostepnij to za darmo. Potencjalny klient zobaczy ze jestes wart swojej ceny oraz za pewne skorzysta z Twoich uslug.

Powodzenia ; )

Tak.

Opublikowano

Reklamy na forach,

reklama usług na tablica.pl,

reklama usług na allegro.pl,

reklamy na YouTube itp itd

Jeżeli staniesz się dość "popularny" ( xD ) to wykupujesz reklamy i trzepiesz kasy jak kokosu :D

Ale podstawa to dobre portfolio oraz reklamy ;)

Zrób na początek pare dobrych stronek, wystaw do oceny na np. cmsszablony.pl czy gdzieś tam i gitara.