Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę] Game Masterem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

O Mnie:

Zacznijmy od tego że się przedstawię, mam na imię Konrad i mam 18 lat jestem uczniem technikum poligraficznego. Moje główne zainteresowania to obróbka filmów, gry komputerowe oraz k1. Na serwerach metin głównie zajmowałem się reklamą oraz "Gmowaniem". Komendy GM nie są mi obce i potrafię ich sprawnie używać. Z racji wakacji posiadam dużo wolnego czasu który jestem w stanie poświęcić na serwer. Jestem osobą godną zaufania, mam równo pod sufitem u sumiennie wykonuje swoje pracę.

Posiadam oczywiście mikrofon i bardzo chętnie będę przebywał na ts :)

Oferuję:

- Reklamę serwera na youtubie.

- Reklamę serwera na różnych forach związanych z metinem.

- Tworzenie prezentacji.

- Nagranie oryginalnego gameplaya z serwera.

- Łatwy i szybki kontakt.

- Szybkość i dokładność w tworzonych przezemnie pracach.

- Oryginalne eventy na serwerze.

- Wyłapywanie cheatów.

- Sporo wolnego czasu który mogę poświęcić na życie serwera.

- Sprawdzanie serwera pod kątem bugów, i szybkie alarmowanie jeżeli takie wystąpią.

- Solidną i sumienną pracę.

Doświadczenie: