Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Nowa Twarz

Gdzie zacząć karierę  

5 użytkowników zagłosowało

1. 1. Gdzie zacz?? karier?

• YouTube - Daje mo?liwo?ci audiowizualne
    • Stworzy? Bloga

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, mam prośbę - inaczej problem. Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem, ale jestem programistą, piszę strony w różnych językach, nie będę tutaj tworzył opisu o sobie, tworzę też grafiki. Jestem samowystarczalny, chciałem pomagać polskiej społeczności w takich rzeczach i jak by to powiedzieć, stać na swoim. Nie mam pomysłu, ponieważ chciałem stworzyć kanał YouTube, na którym pokazywał bym swoje strony, do tego tworzył prace i robił poradniki. Ale teraz właśnie nie wiem czy założyć kanał YouTube czy Bloga na WWW. Powyżej macie, ankietę - proszę o wszelką pomoc lub wytłumaczenie dlaczego to, a to w komentarzach.

Opublikowano

Powiem ci tak najlepszym rozwiązaniem jest mieć swojego bloga oraz kanał na youtube

Najn :) Słuchaj, albo YouTube, albo Blog. Pozdrawiam Patrickowy!

Opublikowano

Stwórz bloga, w formie portfolio ;) Możesz też tam umieszczać swoje filmy z YouTube. Najważniejszym aspektem jest to, aby być orginalnym :)

Popularne ostatnio stają się też platformy microblogowe, takie jak Twitter :)

Opublikowano

Stwórz bloga, w formie portfolio ;) Możesz też tam umieszczać swoje filmy z YouTube. Najważniejszym aspektem jest to, aby być orginalnym :)

Popularne ostatnio stają się też platformy microblogowe, takie jak Twitter :)