Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak połączyć ćwiczenia na dane partie mięśniowe?

seobjevo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi o to, że mam już trochę dość swojego "umięśnienia" jeśli mogę to tak nazwać. Z racji tego, że jestem zupełnie zielony w sprawach ćwiczeń (chodzi o wyrabianie mięśni) i chciałbym się zapytać jakie ćwiczenia wykonywać i jak je połączyć, żeby dały jak najlepszy efekt. Chciałbym wyćwiczyć :
- Biceps
- Klatkę piersiową
- Mięśnie brzucha
- Łydki i uda
Próbowałem zrobić "100 pompek" (Co to "100 pompek"?) ale nie dałem rady do końca. Znam A6W, ale nie próbowałem.
Mam 15 lat 171 cm wzrostu ważę ok 60 kg. Ćwiczenia chciałbym wykonywać 3-4 razy w tygodniu.

Opublikowano

na klatke piersiowa to pompki ciupaj :)

na miesnie brzucha wiadomo brzuszki ale jak robisz brzuszki tak raz do lewej nogi raz do prawej.

Lytki i uda :) wsiadaj na rower ustaw na najcięższe ośki :) i jeździj

bicepsy to pompki i podciaganie się

PAMIĘTAJ JAK CWICZYSZ I ZABOLA CIE MIESNIE TO

DALEJ CISNIJ PUKI JUZ FAKTYCZNIE NIE BEDZIESZ MIAŁ SIŁY ( DO BÓLU SIE PRZYZWYCZAISZ :D

58121063168705213211.png

Opublikowano

JAK CWICZYSZ I ZABOLA CIE MIESNIE TO

właśnie zakwasiłes sobie mięśnie. Jak cwiczysz, 4 serie, seria po 14 powtorzen, z czego OSTATNIE POWTÓRZENIE powinno być z domieszką bólu. Jeśli ból pojawi sie wczesniej, zmniejszasz efektywnosc, ciężar cwiczen. :)

09071535498836998897.png

Opublikowano

siłowania odpada?