Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Gdzie NIE stawiać serwera dedykowanego - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zajmuję się od ponad roku serwerem MC. Początkowo działał na VPS, później już na dedyku. Ponieważ serwer się stale rozwija, działa na nim coraz więcej ludzi, naturalną potrzebą było kupowanie coraz silniejszego serwera aby się nie przytykała gra.

Ostatnio "potknąłem" się o OVH. Dali bardzo fajną ofertę ale niestety, nie mają serwerów! Po 7 dniach czekania na zapłacony prawie 800 zł serwer, po 3 telefonach i przeczytaniu kilku maili, że nie mają podzespołów do serwerów sprawa zaczęła być irytująca. Co więcej, zadzwonił do mnie ich kierownik i mówi tak - zwróciliśmy panu pieniądze (przed chwilą) za opłacony serwer, może pan zamówi inny serwer, gdybyśmy obiecali, że zrobimy to w miarę szybko?

Ekstra! Najpierw zwracaja kasę (czyli wyrzucają klienta) a za chwilę pada propozycja innego serwera. Wspomniałem, ze 9-letnie dziecko lepiej by przeprowadziło rozmowę na ten temat. Pan kierownik stwierdził, że w takim razie nic mi nie sprzedadzą, nie oferują, pierdzielnął telefonem i sprawa się skończyła.

Olałem tych deb*li.

Tak więc, absolutnie nie polecam firmy OVH. Rozmowy z BOK są na żenująco niskim poziomie. Na żadne konkretne pytanie nie można uzyskać odpowiedzi. Lawirują aby broń boże nie powiedzieć nic na temat swojego niedbalstwa. Zapytani o zagadkowe liczby w lewej kolumnie ich oferty BOK odpowiada, ze.... nie wie :)