Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problemy z internetem, Przerwy WTF ? HELP

Elitarny21

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Od razu powiem że jestem zielony jeśli chodzi o informatyke i internet jeśli chodzi o te kable modemy itp

Poprostu mnie to nie interesuje

Mam taki problem od kilku tygodni (czasami jest dobrze czasami nie przerwami tak sie dzieje ) mam przerwy w internecie

np siedze na necie otwieram różne stronki ładują sie i nagle 5 sekund czekam i sie nie ładują a potem sie załadują

to samo w grach gram gram gram nagle lag 5 sekund czasami dłużej i potem git

Na speed test net wszystko git prędkość taka jaka na umowie jest git

Sprawdziłem to w CMD wpisałem :ping wp.pl -t i mi co sekunde pokazuje ping i czy mam internet

no i jest tak

...........................59 ping

...........................49. ping itp i nagle

...........................3428 ping i potem

............................20 ping potem

UPŁYNOŁ LIMIT CZASU ŻĄDANIA I TAK JEST PRZEZ KILKA SEKUND I POTEM ZNOWU PING NORMALNY I MAM PRZERWY NIE WIEM OD CZEGO NIE OGARNIAM

MAM INTERNET RADIOWY tak to sie chyba nazywa puszka na dachu i kable odrazu do kompa

1315741014-U286260.png

Opublikowano

Ref

pomoże mi ktoś naprawde jest mi potrzebna jakaś pomoc bo nie da sie wytrzymać z tymi przerwami w necie byscie cos poradzili co mam zrobic co wymienić itp

1315741014-U286260.png

Opublikowano

Ref