Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Co około 15 sekund spadają mi fps do 4-6 proszę pomóżcie!

3xADHD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Normalnie podczas gry mam po 110-130 fps, ale co 15 sekund spada nagle do 4-6 na około 4 sekund i jest to bardzo uciążliwe. Pomocy!

Mam komputer:

Windows XP

2GB Ram

Karta graficzna: Nvidia GeForce 9500 GT 512 Ram

Procek: Intel Core 2 Duo 3.06Ghz, 3.07 Ghz

Możliwe że coś niepotrzebnie wypisuję ale nie znam się za bardzo na komputerach i wolę wypisać wszystko :P

Z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Wiele ludzi ma ten problem. Szukałem rozwiązania swojego, nieco innego, i znalazłem mnóstwo tematów o chwilowych zacięciach gry. Niestety nikt nie podał rozwiązania :/

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

zmień ustawienia grafiki na minimalne, i patrz na ping i fps'y.

//edit

PS. jtr poruwnam ze swoimi gratami w kompie :)

Jakoś tu pusto...

Opublikowano

Ja miałem tak w upalne dni. komputer mam na 1 piętrze po stronie na której po południu świeci słońce. Efekt? 30 stopni w pokoju przy otwartym oknie i okolo 100 stopni na procesorze. Zaprzestałem gry wtedy:) Przeczyść radiator na procesorze, a jeśli będzie to samo to koniecznie jakiś wiatraczek koło komputera. Chociaż teraz, przy tej pogodzie nie powinno być problemów.

Zarabiam pieniądze tu - http://czarnyiczerwony.info/noroslaw , zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)

• 2 tygodnie później...
Opublikowano