Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Usunięcie dropu w klijencie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy mógłby ktoś usunąć cały drop z klijenta pandory? Chciałbym aby zostały sztaby 2 5 i 10 mln oraz sakwy szczęścia. W eq chciałbym aby były widoczne poty, autopoty, peleryny, pierscien anty expa (nie wiem czy jest standardowe id na pierscien), fms no i to co wymieniłem wyżej z dropu. Próbowałem sam się za to zabrać, jednak kompletnie mi to nie wychodzi (nie znam się na kliencie).

Z góry dziękuję, za pomoc będą +

xaomjlc.png

Opublikowano

jak zaczniesz usuwać pliki z clienta to potem wgl. go nie odpalisz.

+1

Usuń z item_proto, item_desc itp.

784091427630431250239.png

Regulamin sygnatur

Opublikowano

jak zaczniesz usuwać pliki z clienta to potem wgl. go nie odpalisz.

Nie chce usówania plików, chcę aby z plików skasować itemy, abym widział na ziemi tylko te item, które chce.

xaomjlc.png

Opublikowano

+1

Usuń z item_proto, item_desc itp.

Czytałem, że trzeba coś edytować w pliku mob_drop_item.txt ale nie mogę nigdzie znaleźć tego pliku. Prosiłbym aby ktoś to zrobił bo ja naprawde nie dam rady. Z góry wielkie dzięki

xaomjlc.png

Opublikowano

To co masz w EQ jest fizycznie po stronie serwera - żadną edycją klienta tego nie usuniesz ;]