Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Słuchawki do 100 zł

Franko_1998

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuję słuchawek do 100 zł. Zastanawiam się czy kupić nowe słuchawki z mikrofonem czy bez. Mój aktualny mikrofon to TRACER TRS-4 S4

http://allegro.pl/mikrofon-tracer-trs-4-s4-nowy-fvat-sklep-lodz-i3418760484.html

Wydaje mi się, że jest dosyć dobry choć nie znam się, więc może być do dupy. Sami oceńcie. Jeśli znajdą się do 100 zł słuchawki z lepszym mikrofonem to podawajcie, a jeśli mój aktualny mikrofon jest dobry to podawajcie same bez mikrofonu.
@Mały Edit.
Jeśli słuchawki kosztują 100 zł, a np. 10 zł przesyłka to ok. Maksymalna cena to 120 zł z przesyłką. Chyba, że są jakieś 100x lepsze za np. 175 zł. Takie też możecie podawać, ale muszą być o WIELE lepsze od tych za 120 zł z przesyłką. Wtedy coś zarobię jeszcze, bo bardzo zależy mi na jakości.

Opublikowano

Za taka cenę każdemu fatality polecam. :p

tumblr_nrthjyZ6c31u4ug6zo1_500.gif
exMPC Media Team Lider || exMPC Graphic Team || exModerator || exMentor || VIP

Opublikowano

@up nie polecaj gówna

HD201 + Zalman albo SHP5401

W tej cenie super sprzętu nie wycisniesz, już lepiej sennheisery kupić.

tumblr_nrthjyZ6c31u4ug6zo1_500.gif
exMPC Media Team Lider || exMPC Graphic Team || exModerator || exMentor || VIP

Opublikowano

A co z mikrofonem? Jest dobry czy lepiej abym kupił słuchawki z mikrofonem?

Co sądzicie o tych?

http://allegro.pl/przedmiot,steelseries-siberia-v2-nie-kupuj-podrobek-firma,3410672526.html