Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] z chatem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Otóż co prawda jestem technikiem, ale ostatnio zajmowałem się tym na wersji 1.7.3, więc troche czasu minęło. A teraz właśnie powracam zrobić na jutro pliki serwerowe dla pewnego serwera. Otóż mam problem z rangami, ponieważ nie wyświetlają się prawidłowo. Posiadam od tego pluginy:

Essentials(chat)

PermissionsEx

ColorMe

ColoredSigns (Wiem, że 2 pluginy od kolorów)

I teraz w essentials ułożenie chatu tak zrobiłem:

format: '{GROUP}[{FACTION}]{DISPLAYNAME}: {MESSAGE}'

Przykładowe permission od rangi "Gracz":

groups:
Gracz:
default: true
prefix: '&7[Gracz]'
permissions:
- jakieś tam moje permission..

Już nie pamiętam jak to się robiło :/ Po prostu problem jest z tym, że gdy przypisuje uprawnienie np. dla siebie z konsoli poprzez komendę "pex user mój_nick group set Admin", to nie wygląda to jak sobie ustaliłem. Jakby plugin nie znalazł tych kolorów itp. DOdatkowo jak napisze cokolwiek, to te cokolwiek jest jako ranga. Pomóżcie. Tylko to nie działa, prefix {FACTION} i reszta działa bez zarzutu.

Od dnia 1.11.2013r. 14:17 zobaczono moje posty licznik-56-90712-stat.png razy ;)

Opublikowano

groups:

Gracz:

default: true

prefix: '&7[Gracz]'

permissions:

- jakieś tam moje permission..

Tak to powinno wyglądać w essentials wszystko w pożądku tylko permy albo masz źle albo tutaj źle wkleiles.

Opublikowano