Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jaki internet wybrać?

inCally

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki internet wybrać?

Wymagania:

1.Bez limitu danych (nie tak jak u tych jeb***** operatorów T-mobile,Orange itp)

2.Tak by dało się pograć online w np. CS1.6 (ping ok 30-40

3.Pobieranie (tak ok śr. prędkość pobierania 250-300kb/s)

4.Wysyłanie (tak by dało się wrzucić filmik 25minutowy w ok nwm 2-4h?)
5.Prosze nie dawajcie takich jak Orange,Play,T-mobile,PLUS

Cena: (nie znam się na tych cenach)ale tak około 60zł na miesiąc

x5ba.jpg

Opublikowano

Neostrada, Netia.

Niedoceniony mentor Counter Stike'a 1.6

:lenny:

Aktualnie realizowany projekt:

CS:GO - od nowicjusza do oporowego gracza ----->

KLIK!

Opublikowano

Jaki internet wybrać?

Wymagania:

1.Bez limitu danych (nie tak jak u tych jeb***** operatorów T-mobile,Orange itp)

2.Tak by dało się pograć online w np. CS1.6 (ping ok 30-40

3.Pobieranie (tak ok śr. prędkość pobierania 250-300kb/s)

4.Wysyłanie (tak by dało się wrzucić filmik 25minutowy w ok nwm 2-4h?)

5.Prosze nie dawajcie takich jak Orange,Play,T-mobile,PLUS

Cena: (nie znam się na tych cenach)ale tak około 60zł na miesiąc

http://www.netia.pl/oferta-dom/internet/internet-max-20.html

Za 50 zł/msc masz internet 20mb. Ja obecnie mam internet z Netii i jestem zadowolona. Nie ma praktycznie żadnych problemów, a jak jakiś się pojawia to 24/7 możesz dzwonić do konsultantów i zazwyczaj po takiej rozmowie usterka jest naprawiona. ;-) Także polecam.

Opublikowano