Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Anulowanie animacji


bikowalczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No po tym jak DMG doleci, i się pokaże zaczynasz się ruszać.

Opublikowano

Jest to przerwanie animacji autoataku/spella poprzez poruszanie się lub wycastowanie innego spella. Można w ten sposób zaoszczędzić trochę czasu i łatwiej zharassować przeciwnika (np. na Ryze AA+Q+AA+reszta spelli). Przydatna sprawa, jednak wymaga wyczucia bo jak zrobisz to zbyt wcześnie to zwyczajnie przerwiesz rzucanie spella/aa i nie zadasz z tego dmg.

Opublikowano

Dodajmy że można robić to na różne sposoby, a nie jak robi to więszkośc prosów tj A + LPM + PPM, łatwiej jest sobie zbindować attack move click i attack only click, jest to jeszcze bardziej skuteczne wtedy. Przykładowo gdy uciekamy i nie ma zadnych minionow wokol nas to po prostu uciekamy na przemian klikac move click i ppm, a jak są miniony wokół nas to attack only click na enemy i ppm na ziemi tam gdzie uciekamy i tak w kółko. W dodatku attack only click polepsza nasze last hity znacznie, głównie postaciami range bo gdy w nie nie trafimy to nie podchodzimy tylko stoimy dalej w miejscu :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...