Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Problem z wowem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, postanowilem po wyplacie kupic sobie wowa battle chest. Gralem w wowa ze 3-4 lata temu na burning crusade. Moj problem polega na tym, ze zaktualizowalo mi te gre do dodatku mist of pandoria. Zarejestrowalem sie na battle.net i wlasnie zalogowalem sie na grze. Mam do Was pytanie (bo jestem totalnie zielony w tej grze) przez ile bede mogl grac? Bo z tego co wyczytalem to jedynie przez 30 dni na tym globalu. Czy po 30 dniach po prostu nie bede sie mogl zalogowac? Czy na jakies zasadzie to polega? I dlaczego w dodatku kupilem burning crusade i lich of ... A zaktualizowalo mi na mist of pandoria?

Opublikowano

1. Niezależnie od tego na jaki dodatek masz wykupione konto, będziesz musiał mieć aktualną wersje gry.

2. TBC+WotLK są darmowymi dodatkami - dostajesz je przy zakupie Vanilli (classic)

3. Battle Chest zawiera 30dni darmowej gry.

4. Po wykorzystaniu abonamentu 30dniowego, konto zostaje zamrożone - nie możesz korzystać z gry.

5. Gdy konto jest zamrożone, musisz wykupić abonament.

1373369406-U138092.png

Opublikowano

Polecam wejść na strone jakiegoś prywatnego serwera TBC np. Hellground . Tam znajduje się pełny klient do ściągnięcia .

1377430129-U769346.png
Opublikowano

Na każdym serwerze, jest jakiś client do ściągnięcia.

Battlechest aktualizuje ci pod aktualny patch na globie.

Opublikowano