Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Neverwinter.

metin21998

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko ! :) Jestem w trakcie ściągania gry Neverwinter i tu pytanie do was

czy w tą grę można grać bez wkładania kasy na is'a i czy ludzie z is'em nie będą tak zwanie nie do pokonania i czy nie będziemy odstawać ? To pytanie 1 :)

Jaką klasą najlepiej wystartować ze swoją przygodą w neverwinter ?

Czy opłaca się grać na początek kapłanem, lub może czymś w stylu ninja :D ? (nie znam się :D )

I czy ta gra jest bardziej w stylu PvP ( Metin2 ) czy bardziej misję, fabuła i wspólne wykonywanie misji ?

Pytanie 3 :D

Czy nie dostane załamania nerwowego :D ? Jest tam coś takiego jak kowal :D ? Który może popsuć Ci itemy.

Pytanie 4 :D

Czy nie ma tam czegoś w stylu : Czity, Chaki, boty ? Żeby nie było, że tak jak w metku jakieś chińskie boty Ci przed nosem biegają :D

Pytanie 5 :D

Jakieś porady osobiste :D ?

20utztj.jpg

Opublikowano

1- is jest, no i zawsze jest tak ze ten kto laduje kase w gre to bedzie lepszy od tego co tej kasy nie laduje

2- klasa nie ma znaczenia, wszystkie klasy sa zbalansowane, to juz zalezy tylko od ciebie. bardziej istotnym pytaniem jaka rase dla klasy. a to juz masz opisane tutaj

http://www.mpcforum.pl/topic/981218-tut-wybor-rasy-do-klasy/

gra jest i pve bo sa instancje, a pvp tez jest niczego sobie.

3-nie ma czegos takiego jak kowal. jedyne co ulepszasz to gemy

4-jak na razie nie slyszalem o zadnych botach i czitach a z racji tego ze sa czeste aktualizacje to bedzie tego malo