Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Tworzenie darmowej gry www

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem początkujący ze skryptami ale chce zrobić grę internetową!

1.Jaki najlepszy darmowy hosting www mi polecacie?

2.Od czego zacząć

3.Jeśli macie jakieś skryptu to napiście

4.Chce stworzyć grę typu footballteam.pl lecz temtem tej gry będą wyscigi samochodowe

Jeżeli ktoś umie takie żeczy to ja prosze o kontakt moje gg:47217629

Za pomoc będę bardzo wdzięczny

Opublikowano

1. frogcp.com / 000webhost.com

2. Flash, MySQL. Jeżeli jesteś całkiem początkujący z programowaniem to oswój się z językami takimi jak html, php, css

3. Nie dajemy gotowców.

Opublikowano

rzeczy* : ) Tak, nie pomoże Ci nikt jeśli sam mało umiesz (praktycznie nic? o.O).. Oszacuję Ci czas, który będziesz musiał przeznaczyć na ten projekt: nauka podstawowych języków programowania i flash do stopnia zaawansowanego min. 3 lata.. gra min. 1 rok: )

Opublikowano

Aha.. nie umiesz języków , więc : PHP , JS + Biblioteki te najważniejsze , jak chcesz zrobić bardziej dynamiczną i ruchliwą to Flash.

Opublikowano

zawsze się mówi darmową ale jak się rozwinie to już taka nie będzie i jak nie potrafisz jeszcze nic to szkoda zabierać się za to tylko zdenerwujesz graczy przy swoich problemach np ddos lub włamy jak nie będziesz umiał tego doprowadzić do porzadku.

Opublikowano

... lepszym rozwiązaniem jest vps