Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PIER*OLONY INTERNET :)

Szoluś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka... mam neta 4kb/s czy tam 6kb/s z TP. Średnio jest po te 1000kb/s czy co , nie wiem nie znam się a teraz 300 i w ogóle nie da sie życ, co mogło sie stać? nic nie robiłem. ;p

Win 7.

Opublikowano

Siemka... mam neta 4kb/s czy tam 6kb/s z TP. Średnio jest po te 1000kb/s czy co , nie wiem nie znam się a teraz 300 i w ogóle nie da sie życ, co mogło sie stać? nic nie robiłem. ;p

Win 7.

Napisz to poprawnie ile masz mb i ile Ci pobiera.

Opublikowano

Siła internetu nigdy nie jest taka sama, raz jest wyższa, raz niższa. Może coś robią i dlatego nie masz tak szybkiego internetu.

Admin Cienia
Opublikowano

Wejdź na speedtest.net bo nie da się zrozumieć jakiego masz w końcu tego neta.

Astra G 2.0 Turbo 247KM 351NM

Opublikowano

Wejdz na speedtest.net :() Pobieranie możesz mieć 1 mb a z jakieś strony pobiera ci się pół mb dlatego że mogą mieć limit na stronie i trzeba wykupić by ściągać pełną siłą internetu

Opublikowano

jak masz 4kb/s to musi Ci dopierdalać ostro ziom,jak w ogóle wbiłeś na mpc ? ;o

Na wersji mobilnej może i by dało rade.

@top. mają problemy / nie zawsze prędkość pobierania musi być równa z prędkością z umowy.

13759664181.jpg

' To czysty hip-hop, co będzie trwał wiecznie,

Masz tylko moment by go poczuć, więc spiesz się

Prawdziwy hip-hop, co będzie trwał wiecznie.

Do zobaczenia wkrótce u ciebie w mieście! '

Opublikowano

1. Masz jak coś 4mb, choć myśle że więcej bo mi przy 4mb leci 500kb/s