Tak jak w temacie, mam pytanie do was, czy możecie mi podpowiedzieć dokładniej jakim programem najlepiej nagrywać Singleplayerowy Let's Play bo mam fajne pomysły na fabułe i w ogóle
Napisano 22 luty 2012 - 11:30
Witam serdecznie.
Tak jak w temacie, mam pytanie do was, czy możecie mi podpowiedzieć dokładniej jakim programem najlepiej nagrywać Singleplayerowy Let's Play bo mam fajne pomysły na fabułe i w ogóle
ale nie nieważne, chciałbym sie dowiedzieć, co i jak, między innymi, Jaki program, jak konwertować filmy i w ogóle bym prosił o jakieś wskazówki, jestem w tym bardzo Zielony i nie mam pojęcia co i jak
Prosze o wyrozumiałość i z góry dziękuje za odpowiedzi
Pani Kasia
Napisano 22 luty 2012 - 11:45
Po pierwsze Fraps, najlepiej jaknajnowszy, po drugie mocny komputer, po trzecie szybki internet bo 20 minutowy filmik w 720p po obróbce ma(przynajmniej u mnie
) 400 mb. Dzwięk najlepiej nagrywać programem AudaCity bo można go później osobno poprawić, podgłośnić itp.
Myślę, że pomogłem
Myślę, że pomogłem
Napisano 22 luty 2012 - 11:56
Co do twojego pytania nie rozumiem, ;p. Fraps jest prosty w obsłudze, niestety u niektórych strasznie się tnie. Polecam także camtasia.
Co do fraps'a, musisz sam poszukać pełną wersję, bo te inne mają limity.
@edit.
A o co chodzi Ci z tym pytaniem, to postaram się wyjaśnić. Bo nie za bardzo rozumiem jego treść. Opisz bardziej
.
Liczę na like.
Co do fraps'a, musisz sam poszukać pełną wersję, bo te inne mają limity.
@edit.
A o co chodzi Ci z tym pytaniem, to postaram się wyjaśnić. Bo nie za bardzo rozumiem jego treść. Opisz bardziej
Liczę na like.

Baj me!
| Postmaker | KidMod Minecraft |
Masz jakąś sprawę, bezpodstawnie zamknąłem twój temat? Pisz na PM, na pewno Ci pomogę!
Napisano 22 luty 2012 - 12:01
Chodzi mi o to, że ja poprostu jestem zielony w tym wszystkim, nie mam pojęcia jak sie za to zabrać a zależy mi na tym, żeby coś wkońcu nagrać