Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[DL] PSD Nowy Status postaci

Gość Melanholy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piękniutkie CI to wyszło. Jedyne co to te zakładki na dole dałbym inny napis bo tak zwykłą czcionka to taka mało bajerancka :P

nexi.png

CYTOWAĆ MOJE POSTY, JEŚLI LICZYCIE NA POMOC !!

Opublikowano

Taki gust mi się nałożył =D

Nie jestem grafikiem, ale mam nadzieję że jakoś to będzie.. ;P - Jestem webmajstrem

Opublikowano

Fajne ale do metina nie pasuje troche ;/ moze gdyby sie troche posciemnalo i dodalo jakis efekt "starosci" ze tak powiem to by sie wpasowalo ;D

Bez-nazwy_nwpsash.png

by me

Opublikowano

Brzydko to wygląda ;x. Poza tym widzę, że twój layout to wykorzystanie (być może nawet przerobienie) grafiki balmo*y i z tego co mi się wydaje to tło pod status postaci też z tamtego design'u. Nie ładnie tak ripować czyjąś pracę.

"Kiedy nie chcesz - szukasz powodów. Gdy chcesz - szukasz sposobów"

Opublikowano

@Xenore

Nie chce mi się wypowiadać na temat ripowania czyjejś pracy z osobą która żadnej nie stworzyła. Fakt buttony są podobne z layoutu do balmory, no ale przykro mi - sam je robiłem ;)

Jak zaczniesz pisać Tutoriale a nie oglądać się za "Gotowcami", wrócimy do tej rozmowy .

Opublikowano

@Xenore

Nie chce mi się wypowiadać na temat ripowania czyjejś pracy z osobą która żadnej nie stworzyła. Fakt buttony są podobne z layoutu do balmory, no ale przykro mi - sam je robiłem ;)

Jak zaczniesz pisać Tutoriale a nie oglądać się za "Gotowcami", wrócimy do tej rozmowy .