Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[CHAMP] Garen

fℓσяεк

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.png

Postacie: Garen vs. xxx

Zależy mi na: Łatwym ogarnięciu jak i dobrym DMG

Dodatkowe informacje: Tak więc nie chcę oceniać, które lepsze, które gorsze tylko chcę wiedzieć jak oceniacie Garen'a. Jestem nowy w tej grze, gram bodajże 4 dni i jeszcze nie jestem zbyt dobry. Tak więc ponawia się moje pytanie. Czy Garen jest dobry ogarnięcia i czy dobrze będzie mi się nim grać jako początkującemu graczowi?

Jeśli nie Garen to co polecacie by w miarę dobrze grać jak i szybko nie dedać.

PS. Dodam, że mam 1661 IP i 400 RP.

@EDIT

Dodam jeszcze raz, że także przydałby się jakiś dobry build tej postaci by mi się łatwo grało jakbym miał ją wybrać.

Opublikowano

Staryyy :) Garen to wymarzona postać :) Serio nie znam lepszego tank'a z DMG który radzi sobie świetnie na solo topie :)

Bierz garena bez obaw :) Pocwiczysz i bedziesz koksic ;) pamietaj ze kazdy uczy sie na bledach wiec jesli pare razy nie wyjdzie to nic...

Ma świetne skille i jedne z lepszych Ulti w grze :)

Weź garen bo on nie ma konkurencji ^^

Pozdrawiam

Opublikowano

UP

Słyszałem, że garen będzie mieć chyba reamke jakieś bo ludzie na niego narzekają, że jest słaby.

Fakt, że ulti koksi :D

Opublikowano

Co do garena, jest to łatwa postać na początek.

Ma dobre early(początkowa faza gry), ale za to dość słabe late(końcowa faza gry).

Tzn. nawet jak w 15min mamy 10/0/0, to w late jedyne co możemy zrobić to q>e>r i koniec czekamy 10s na cd.