Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jestem nowy ..

xPrzeMoxD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, jestem nowy w tej grze i pare rzeczy nie czaje ...

Czasami ludzie do mnie podbiegaja i poprostu ich chempion mnie zabija na 2 hity :/

To zalezy od eq? jest jakis tut dla ashe? ( lucznik ) i czy opyla sie wogole grac tym champem?

1364672805-U250359.png

Opublikowano

Tak to jest prooooo champion mam 30 lvl a nim pykam na rankedach, a 2 odp to tak to wina eq jezeli enemy maja zajebiste a ty jakies smieci to normalne

add.png

Opublikowano

Siema, jestem nowy w tej grze i pare rzeczy nie czaje ...

Czasami ludzie do mnie podbiegaja i poprostu ich chempion mnie zabija na 2 hity :/

To zalezy od eq? jest jakis tut dla ashe? ( lucznik ) i czy opyla sie wogole grac tym champem?

Ashe to late game carry, na początku radzi sobie słabo, nie ma żadnego escape i przeciwnicy będą Cię zabijać często jeżeli dopiero zaczynasz. Przejdź tutorial, graj na botach + jeżeli znasz angielski przekop google w poszukiwaniu tutoriali.

Opublikowano

Granie z botami mija sie z celem ,sa one tak przewidywalne i niczego sie nie nauczysz ,niczego co najwyzej testowac build

Na pierwsze gry polecam ci taka annie latwy mag z bardzo mocnym combo ,jesli jakies pytania masz odnosnie gry to napisz pw postaram ci sie zblizyc all

Opublikowano

http://www.mpcforum.pl/topic/544949-tut-ashe/ poradnik o ashe ale nie kompletny nieco bo troche słabo napisany (look komentarze).

Ashe to papier niski poziom zdrowia :C.