Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Xbox 360 Kinect czy PlayStation 3 Move?

BiczuPL

X'a czy PS 3 ?  

68 użytkowników zagłosowało

1. 1. Twoim zdanie lepszy jest :

• PlayStation 3
      36
    • Xbox 360
      32

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam pytanie. Jestem nowy w konsolach, bo nigdy tym się nie interesowałem. Teraz mnie to zaciekawiło i nie wiem jaką wybrać. Głosujcie w ankiecie, piszcie w komentach swoje sugestie, wady i zalety konsoli. Macie też może jakieś inne, lepsze. Piszcie.!

Pzdr. BiczuPL

carv2.jpg

Opublikowano

Witam, osobiście miałem PlayStation 1 / 2 i 3 oraz miałem okazję sporo pograć na Xboxie 360 i polecam PlayStation 3 ;) Dobry Telewizorek i Gra / Zabawa Przednia Polecam ;]

Pozdrawiam Silny199

Hatsan 90 SAS QT + Alchemizacja ;)

14553493454da0776eb0d2c.jpg

35091.png

6080.png

35987.png

25631.png

Opublikowano

Xboxx - Super opcja jeśli masz Wi-fi (lub kabel którym pociągniesz od Routera aż do xboxa) Kase na kupienie Xbox live (25 zł miesięcznie)

I w kij kasy!!!! Kinect 600 zł (ja kupiłem za 400 bo poszukałem :D w rtv euro agd )

PS3 - To samo co xbox niczym się nie różni oprócz tego ze jest pare zawalistych gier tylko na tą konsole jak Forza ...

Nie musisz płacić za Granie przez internet . Poprostu łączysz się z wifi i tyle

Opublikowano

wtf co ty gadasz taka sama jest cena prawei a po zatym na xboxie po 1 miesiącu grania w multiplayer te 30zł i tak płacisz

Opublikowano

Oczywiście ze playstation 3 byłem posiadaczem obu tych konsoli i ps3 wygrywa według mnie.