Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[pytanie]pamiec ram

PaTrOL_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam pytanie.. mam 2GB pamięci ram ddr2 sdram..

to gdy z allegro kupię 2GB ram ddr2 to mi wejdzie? bo ma sdram ddr2.. nie znam się na tym :>

i czy gdy kupię te 2GB ram ddr2 z innym MHZ co ja mam to też mi wejdzie czy coś się będzie działo :)

?

proszę o wytłumaczenie, iż nie znam się na tym .

pozdrawiam.

//nieregulaminowa sygnatura

Opublikowano

@up

nie rozumiem.. możesz dokładniej ?

Opublikowano

nie ma znaczenia ile MHz zawsze działać będzie na tej najwolniejszej, kupuj równe albo większe

a czy zadziałają to nie wiadomo , już masz napisane że zależy od płyty

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

@up

aha czyli jak kupie wieksze lub rowne Mhz to bedzie dzialaC? ale co zalezy od plyty głownej? nie rozumiem tego ;< jak mam zobaczyc na allegro jaka pamiec ram jest na moja plyte glowna i jakim programem mam zobaczyc nazwe mojej plyty glownej?

Opublikowano

nie wiem czy będzie działać i tyle. tylko sprawdzić trzeba wkładając pamięci , nawet kupując identyczne też nie koniecznie musi działać

kup, sprawdź to sie dopiero przekonasz bo nie ma uniwersalnej recepty na tego typu rozwiązania i kupowanie na ślepo

komp do sklepu i testować albo umówić się na możliwość zwrotu

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

Opublikowano

@up

wybiorę możliwość zwrotu.. a czy..

bo mam 2x 1 GB ram..